Mojo Nixon skrev:Absolut, du har gjort ett bra jobb Xerxes. Men en ståtlig riddare kan inte baka kanelbullar åt hela staden.
Justice is lost. Justice is raped. Justice is gone.
Mojo Nixon skrev:OT: talar du som Björn Starrin Xerxes?
Jefvul skrev:Jo, tack. Jag lever. Har bara, tyvärr, känt mig jävligt omotiverad med allt som har med frallan att göra tyvärr. 7 års letande efter länkar har gjort mig lite mattMen förhoppningsvis kommer det ske en del förändringar runt oss i framtiden som ska göra mig lite mer pepp.
Ska dock försöka ta tag i länkandet så länge så vi får lite kvalitet
jefvul skrev:Jo, tack. Jag lever. Har bara, tyvärr, känt mig jävligt omotiverad med allt som har med frallan att göra tyvärr. 7 års letande efter länkar har gjort mig lite mattMen förhoppningsvis kommer det ske en del förändringar runt oss i framtiden som ska göra mig lite mer pepp.
Ssss skrev:jefvul skrev:Jo, tack. Jag lever. Har bara, tyvärr, känt mig jävligt omotiverad med allt som har med frallan att göra tyvärr. 7 års letande efter länkar har gjort mig lite mattMen förhoppningsvis kommer det ske en del förändringar runt oss i framtiden som ska göra mig lite mer pepp.
Omg! Det ska ske en del förändringar som får fart på stället! Är det 4e året ni sagt det nu?
Justice is lost. Justice is raped. Justice is gone.
jefvul skrev:Ssss skrev:jefvul skrev:Jo, tack. Jag lever. Har bara, tyvärr, känt mig jävligt omotiverad med allt som har med frallan att göra tyvärr. 7 års letande efter länkar har gjort mig lite mattMen förhoppningsvis kommer det ske en del förändringar runt oss i framtiden som ska göra mig lite mer pepp.
Omg! Det ska ske en del förändringar som får fart på stället! Är det 4e året ni sagt det nu?
Denna gång är det drastiska förändringarMen det kommer såklart dröja